Gästar lite

Snart är det dags..
Om ca fem timmar åker Lovisa från vårt lilla hosjö, från vårt fina falun - till stora, stora USA. Jag, johanna, gästbloggar lite här och nu och till den stora äran som första skrivare i denna blogg eftersom Lovisa inte tagit det stora steget till det ännu.. ;)

För dig som läser nu och som inte vet: Lovisa ska åka till USA och ska bo där fram till 28 november i år. Hon ska bo hos en familj med två småbarn. Hon flyger dit själv imorgonbitti och beräknas komma fram till Palm Desart på onsdagkväll :) resten får lollo berätta för er!

Men. Vi har nyss kramat sönder varandra i min hall och försökt se allting ur positiva synvinklar och tänkt på hur fort månaderna kommer gå. Än så länge känns det okej men när jag väl fattat att hon åkt kommer jag nog dra av mig håret av frustration och saknad.. Usch!
Men men... Trots smärtan vi känner nu, vet vi ju att du kommer hem snart igen så vi får stå på oss :)

Nu tycker jag att inlägg no.1 i Lovisa Uhlins stora USAblogg börjar gå mot sitt slut så jag sätter nog punkt här. Så kör hårt nu Lovisa blondinbella Uhlin, vi läsare förväntar oss många bilder och långa inlägg om ditt andra liv där borta!! :)♥
/// Din one and only 93a, L! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0