Home is where your heart is

Jag landade i Sverige på måndagen den 29 och där väntade mamma, pappa och mattsson :) Jag visste att dom skulle vara där men efter jag hade kramat dom så avslöjade sig Johanna :D Johanna hade tagit med sig en marabou digistive och en loka päron <3 mina svenska favoriter :) Men det var inte slut på överraskningar där!!! Utan när vi kom hem så supriseade Emma, Jossan och Maja mig :) Åh jag har verkligen världens bästa kompisar!!!! Dom hade gjort fruktsallad och kladdkaka :D Senare kom även Michaela :)
Sådär, nu har jag skrivit i mer än tre månader, och det här blir mitt sista inlägg, iaf för tillfälligt. Jag hoppas ni har tyckt att jag har skrivit bra iaf, för jag har gjort det för eran skull! ;)
puss puss /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Du har varit bättre än kissie!!! Och du är brunast på bilden ;)<3

2011-12-18 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0