The one that got away

Fortsättning lördag 26/10.
Vi åkte och åt lunch på ett chokladställe, så jävla gott!!!!!!! Själva maten var helt ok och till efterrätt har dom världensgodaste chokladgrejer :D Jag tog så att man kunde doppa i smältchoklad, kola och hallonsylt så himla gott :D Stället hette Max Brenner om jag inte minns fel :) Sen sa vi hejdå till Anna och Elin och så fortsatte vi på egen hand och då blev det att gå till Brooklyn Bridge :)
Sen gick vi till starbucks och sen hämtade vi våra väskor och gick till Time Square shoppade lite (jag måste ha glömt den t-shirt jag köpte på bussen, sjukt störande!!!!).
Vid 23 åkte vi tillbaka till Boston och min allra sista dag i USA. Visar den imorgon :)
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0