I miss you

Usch!! Sista dagen här i USA. Vill hem samtidigt som jag verkligen inte vill hem. Nu när jag sitter och skriver det så känner jag hur mycket jag längtar tillbaka men på söndagen när jag var där så längtade jag faktiskt hem lite. Inte just till Falun men till alla jag känner där. När jag såg Fredrik och Mattsson på flygplatsen i tisdags blev jag så himla lättad på något sätt, jag kunde liksom andas ut, det är något särskilt med människor man tycker om och har känt länge! Det är så jag tror det kommer vara när jag kommer till Sverige och det är precis den känslan jag längtar efter.

Kom tillbaka (det känns som att jag vill skriva "hem" istället för tillbaka för på något konstigt sätt känns det som att jag bodde i Boston och bara åkte och hälsade på i New York fast det nästan var mer tvärtom, men New York känns så overkligen Boston känns mer som ett "hemma"-ställe om ni förstår, om någon nu läser min blogg fortfarande, för får inga kommentarer!!) till Boston  vid 4 på natten och sov till ungefär 10 på dagen. Då var det första advent och vi hade super mysigt med glögg och pepparkakor :) Sen packade vi ihop allt och gav oss ut på stan.
Vi gick på den långa shoppinggatan som heter Newburrystreet och sen gick vi också på något som heter Beaconhill, som var som hus som låg på en kulle haha. Det var iaf supermysigt och fint :) Förutom att jag hade fruktansvärt ont i fötterna ;)
Vid 4 ungefär gick vi tillbaka till rummet och hämtade väskorna och sen åkte vi och åt :) Därefter blev det destination: airport. Bostons flygplats var typ den bästa flygplats jag varit på så jag blev lite lugnare men det kändes jobbigt att åka hem iaf, för man vet liksom inte när man kommer tillbaka.
Detta är mitt näst sista blogginlägg, och kanske inte det roligaste men ni fick många bilder förra gången iaf :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmzemzemz

Nu har jag kollat igenom dina senaste inlägg, mkt intessant och bra uppdaterat :D

2011-12-15 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0