I think I'll go to Boston

Detta blir mitt allra sista inlägg från Cali :( Vill men vill ändå inte åka härifrån! Håller på att packa nu, hoppas hoppas jag får plats med allt. Vill bara meddela att dom jävla skorna jag köpte till dig Joel väger 0.9 kg, så du ska tacka mig sjukt mycket när jag kommer hem!!!!!!!!! Så här kommer en bild på dig bara för att du ska få skämmas lite haha tönt ;)


Är lite nervös faktiskt för att flyga för att LAX är så stort. Men jag borde klara det...

Idag blev det iaf lunch på Souplantation, så jävla gott!!!!!!!! haha. Sen åkte vi och hämtade Canaan i Sky Valley som är ute på vischan om man säger så ;) Och det var så himla fint!!! Det hade snöat på bergen så man såg dom så fint! Hade bara min lilla kamera så bilderna blev inte bra alls :( Man ser inte ens snön knappt.. Ni får helt enkelt åka hit för att uppleva det själva ;)






Skriver när jag kommer till Boston :)

Önska mig lycka till!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Sanna Nordqvist

SNYGG JOEL!!!!!!!! Msn nummer?!

2011-11-22 @ 10:36:07
URL: http://yabadabado.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du klarar ju allt, kommer du väl ihåg som har klarat Chicago! Hör av dig när du kommit fram. PUSS o KRAM på dig gumman! hälsa the Fredriks

2011-11-22 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0