I will always remember

Idag har varit en rätt busy day för både Victoria och Vanessa var hemma så jag har lekt med dom hela dagen :) Nu är dom hos mormor Ingrid och jag ska snart dit också för hon fyller år så vi ska äta middag :) Eftersom det är onsdag idag så kan jag säga nu att jag åker härifrån på tisdag, alltså är det mindre än en vecka kvar så det är liksom inte ens nästa tisdag utan nu på tisdag, så himla wierd!!!! Plus att jag är hemma om mindre än två veckor!

Det här kortet skickade jag till pappa, men jag var lite seg så det kom idag, men aja. Skickade det trots allt i fredags faktiskt ;)



pusspuss


Kommentarer
Postat av: postmästarn

bästa farsdags presenten är när du kommer hem :) men du skyll inte på posten 2d.från staterna är bra ;)

2011-11-17 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0