If tomorrow never comes

Som ni vet åkte jag hela vägen från Kalifornien till Massachusetts i tisdags. Sen så var det 6 verkligen kaosartade dagar jag hade framför mig!!! Sjukt mycket galet och roliga dagar :D För att se hur långt jag åkte så lägger jag upp en bild. Resan typ 5 timmar och 20 min! Jag uppdaterade lite om det här när jag kom dit men nu får ni en mer utförligare update ;)


När jag kom fram väntade dom på mig på flygplatsen. Eller jag tar tillbaka det där, jag fick vänta på dom i minst fem minuter, men iaf! Kan ju bara säga att mitt bagage vägde 23 kg exakt och mitt handbagage 12 kg, fick egentgligen bara väga 8 men som tur var kollade ingen ;)



På tunnelbanan i Boston så var det inte så nice som jag var van vid om man säger så. Haha i Palm Desert har jag inte ens vågat kasta tuggumit på gatan, men här var det iaf inget problem ;)

Okej nu såg det rätt rent ut bara därför... Men efter vi kom till Fredriks rum hade han och jag planerat att äta uppe i Prudential för att fira att Matte snart fyller år, men såklart mest för att fira att jag var i Boston hehe. Prudential är typ det högsta huset i staden och det var sjukt fint att se Boston därifrån :D


Boston är verkligen jättefint, det påminner om London tycker jag. Eller åtminstonne Europa, det är inte alls som något annat ställe i USA som jag har varit i :)

Imorgon ger jag er en update om onsdagen i Boston :)

xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0