I'm coming home

Nu är jag hemma!!! Flygningen gick bra förrutom att planet i Zürich var försenat.. Men landade typ tjugo i 16 iaf. Flygplatsen i Boston var verkligen jättefin, tror det var den finaste jag har varit på och jättetrevligt folk också. Jag åkte med Swiss air hem och det var superbra det med! Jag gick till och med förbi min plats för jag trodde att det var första klass haha.

När jag kom till Arlanda var iaf mamma och pappa där och väntade på mig, även Johanna wiiiiiie :D Och när jag kom innan för dörren när vi kom hem så var Maja, Jossan och Emma här och överraskade mig :)))) Så himla roligt :D Så det känns faktiskt skönt att vara hemma :) Men så himla konstigt att jag precis gick upp och ned för gatorna i Boston och nu sitta hemma vid köksbordet!

Jag kommer dock fortsätta att skriva lite för har ju inte lagt upp något sen Boston och New York och det lovade jag ju ;)


xxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0