SERIÖST

Alltså nu ska jag kolla på Ensam mamma söker, det är liksom sista avsnittet och jag längtar efter att få se hur det går, men då klickar jag på nån jävla länk så jag kommer till någon extra grej så det första jag hör är "jag är så glad att jag äntligen kan visa mina känslor för JOHAN öppet nu" ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh vad irriterad jag blir. Nu vet jag ju hur det går med den som var mest spännande att få reda på....... Och nu startar den igen och avslöjar att My valde Viktor, medan jag skriver alltså även fast jag tryckt på paus, kul!!!!!!!

Detta blev visst mitt sista inlägg ifrån Palm Desert. Är nervös för imorgon men hoppas hoppas hoppas det går bra och att dom inte väger handbagaget!!!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: pappa

det var inte det bästa inlägget heller ;).För seriööööst vem bryr sig

2011-11-22 @ 19:31:15
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH alltså om My hade valt Donny så hade jag dött!!!!

Hanna skulle valt den andra :(

2011-11-22 @ 21:00:29
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hållit alla tummar jag har idag för att de inte vägde handbagaget, men nu är du i luften och jag hoppas allt gick bra. PUSS

2011-11-22 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0