I feel so close to you right now

Första och enda riktiga dagen i Boston, var i onsdags. Den 23 alltså :) Det var freeeeeeeezing och blåste som tusan. Och den enda jackan jag hade var en vårjacka, men den var totalt för kall så jag fick som tur var låna en av Fredrik iaf. Vi åkte runt i hela Boston och det var så himla mysigt!!!!! Hade saknat Europa så mycket med alla mysiga gator, affärer osv och här fanns verkligen den känsla, så härligt :) Plus att jag äntligen fick vara med några som har känt mig längre än 3 månader, och det var också så himla kul, har verkligen saknat det. Här får ni lite bilder. Vi började med frukost just next to Harvard :)

Sen vidare ner på "stan":

Detta hus tror jag hade något med frihet att göra, någon gubbe stod iaf på balkongen och sa något för längesen.
Sen gick vi igenom en jättelång food court eller vad man kan kalla det, mat-hus? Alltså typ ett hus som bara hade olika maträtter, tänk er kungshallen i Stockholm men liksom på en rad, skitlång. (Man ser ju inte ens slutet!!)

Sen gick vi ner till hamnen :)



Detta blev så långt så jag lägger upp resten av onsdagen sen :)

xoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0