Baby please don't go

Nu har jag satt på mig jeans och tagit med en tjocktröja, för vi ska upp till big bear. Vi ska bara dit för att hämta ett par cyklar. Jag och Ollie hade lång diskution igår om Sverige/Tyskland, och även USA! Det slutade med att vi pratade om vad den viktigaste frågan är just nu, han tyckte miljön. Då började jag skratta för att varje gång jag har nämnt miljön så börjar han skratta åt mig. Så jag frågade honom vad han brukar göra för miljön och han kom inte på så mycket. Bara att han ju faktiskt tar golfbilen till jobbet ist för bilen... Jag sa att han kunde cykla till jobbet tex för det tar typ 10 min att gå.. Men då sa att han inte KAN cykla för cyklarna är uppe i Big Bear. Och idag vill han tydligen åka dit och hämta dom hahah.

Så nu bär det av upp till bergen! See ya!

ps. idag känns det som höst här, var typ 25 grader på förmiddagen och blåste jättemycket!

xxxxx

Kommentarer
Postat av: lena

Bra lovisa du har kanske övertygat "pappan " om att miljötänk eftersom ni hämtar cyklarna jOBBA PÅ TJEJEN - GIRLPOWER

2011-10-05 @ 21:56:19
Postat av: meg

Det är så roligt att få ta del av det du är med om där borta. Bra jobbat...du vidgar miljötänket over there, varje liten ring på vattenytan ger bara mer och mer.

2011-10-06 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0