Don't underestimate the things that I will do

Lite bilder från Big Bear hade jag tänkt att lägga upp nu. När jag, Victoria och Vanessa tog våran promenad så mötte vi lite personer, som gjorde att jag verkligen tänkte på varulvar (alltså sånna som finns i Twilight) haha. Och det kändes som att det var ungefär samma klimat där också och inte så mycket folk och dom sa saker så att jag blev ännu mera påmind. Alltså inga konstiga saker, dom var bara väldigt trevliga och söta på något sätt.

Här är några hus iaf ;)


Här är bilder från vägen ner, inte så fina men aja, enjoy! ;)





xxxxxxx

Kommentarer
Postat av: nena

ser ut att vara lite grått i landskapet - inte bara solsken.

Har du aldrig tråkigt och blir less på allt som är så .... härligt.

2011-10-10 @ 19:27:14
Postat av: paps

det ser ju grymt högt ut kolla upp på vilken höjd det är.som vanligt inge folk på gatorna känns det som spök städer

2011-10-11 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0