I don't know anymore

Idag har varit en helt vanlig dag, inte gjort något särskilt. Jag och Jackie låg och solade och badade i poolen runt 12, var typ 40 grader idag men rätt kallt i vattnet, 25 kanske, vilket är rätt kallt för en pool faktiskt ;)

Var barnvakt nu på kvällen IGEN typ 3 gången på en vecka, men typ tredje gången totalt också haha ;) men har inget emot det faktiskt. Jag är helt enkelt så bra på det ;) Gick och la dom vid halv 8, ingen grät (vill bara tillägga det) Vanessa somnade efter en kvart och 20 min senare somnade Victoria bredvid mig i soffan. Kände mig så jälva bra, klockan var innan 8 och båda sov! När Oliver kom hem var han helt chockad av att båda sov för nancy och ingrid kunde inte få dom att somna igår så nu är jag super nannyn från Sweden ;) Jag har berättat för Paula om svenska hollywood fruar och hon tyckte att jag skulle göra ett program som heter Svenska Au Pairer i Kalifornien, och om våra glamorösa liv här på andra sidan atlanten, det skulle vara något det va!

Idag har jag varit här i 7 veckor. Kan verkligen inte fatta att tiden går så fort!! Har exakt 5 veckor kvar tills jag ska lämna familjen och bege mig till Boston. Det känns så sjukt kort :S Tror tiden går så fort för att jag vet att jag har så kort tid här. Vill verkligen hinna tröttna men tror inte jag kommer hinna göra det.

Mina söta:

pussss

Kommentarer
Postat av: paps

idag har det varit en helt vanlig dag upp 6.45 cykla 2 mil i höstrusk möttes av griniga medarbetare osv. olika falla ödetslotter ;).passa på å njut snart är du på bruke` igen :)

2011-10-21 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0