Just can't get enough

Idag så blev det shopping hela kvällen :D På dagen så lekte jag med Vanessa och hon ville inte ta någon förmiddags nap, så det blev lite jobbigt men hon sov 2 timmar på eftermiddagen iaf :) Tänkte bara säga att jag kommer bli beroende av tiramisu här för det är vad dom älskar att äta till efterrätt, har ätit det flera gånger i veckan sen jag kom hit x)

På Victorias pre-school hade dom en insamlingskväll idag så på kvällen kunde föräldrarna lämna sina barn 3 timmar extra och betala 15 dollar som gick till deras insamling. Så Paula och Ollie hade date night och jag passade på att åka och shoppa, kollade in i lite andra affärer idag för jag tänkte att jag hade mycket tid, men shit vad tiden går fort! Det är lite konstigt att shoppa i en galleria man inte känner för man vet inte vilka affärer man borde gå in i och vilka man inte borde gå in i. Haha om ni förstår! Typ som att jag skulle gå på stan i Falun och sen så går jag in på Flash (tantaffären) utan att fatta att det bara är för tanter.. det skulle ju inte vara så kul!



Det är sånna här godisar som Ollie får importerat från tyskland som han ger mig hela tiden. Han är en riktigt chokladälskare och säger att det här är det bästa! Paula kan inte förstå hur han kan dela med sig för det brukar han aldrig göra, men tydligen har han gett sig f*n på att just jag ska bli tjock, tack!


xxxxxxx


Kommentarer
Postat av: pappi

körde du själv till S-C,kul att du tog med en bild på min bringa ;)

2011-10-01 @ 12:37:17
Postat av: Sara

Köpte du killen också???

2011-10-01 @ 13:15:16
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: junibiken

Tvättbrädan i bakgrunden är den din?



Säljer han mozartkulorna där - eller är det ni två som äter upp dom, ta med ett lager hem dom är ju super!

2011-10-01 @ 15:23:30
Postat av: Anonym

P.S. är du inte en hollywoodtant snart? kanske Flash är ok

2011-10-01 @ 15:25:28
Postat av: Mami

Åker du själv o shoppar? eller var Paula o Ollie med? Hur tar du dig dit? Eftersom det inte regnar så speciellt ofta så borde det vara brist på vatten...hur funkar det med bevattning? får de vattna hur mycket som helst och tar inte grundvattnet slut?? Spännande med killen i NY...man vet aldrig... puss

2011-10-02 @ 11:34:23
Postat av: jojjo

Hahaha flash-jämförelsen. Kan man förklara bättre än så?? Haha å älskar dig <3

2011-10-03 @ 01:16:49
URL: http://wex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0