Save the loves

Okej jag vet att jag har varit lite dålig med uppdateringen och det är knappt bättre nu för ska precis gå och lägga mig ;) Har haft fullt upp faktiskt.. med shopping hehe. Idag så åkte vi till Kohls på förmiddagen för shopping, på eftermiddag så blev det också shopping, middag och sen gick vi på bio. Såg what's your number. Den var faktiskt jättebra tycker jag, en riktig tjejfilm :D Imorgon så ska vi vara barnvakt åt barnen för Paula och Ollie ska på halloween fest, dom frågade om jag kunde köra dom men tror inte jag vill, så Jackie får nog göra det ;) Vi ska också på någon karneval imorgon så det ska bli kul :)

Provade en massa halloween kostymer idag också för Paula har köpt flera och Jackies gamla. Men Ollie tycker inte den är okej så jag vet inte hur det blir med det haha. Kan kanske lägga ut lite bilder sen hur det såg ut ;)

 
Var ute och gick idag med Vanessa, så här är ser det ut i en del av vårat komplex :)

xxxxx

Kommentarer
Postat av: "granntanten"

Hej Lois - ser ut som du har det bra!!Kul.Men är det inte för varmt?? Har du varit in t. LA?? Universal studios ska väl vara kul? Jag bodde efter pacific coast highway!!men hos en knäpp familj.Jag och Erik var ute o sprang idag -det var varmt! 13+!!skönt. Ha det så bra -kul med bilderna ska visa erkan sen. Kram anette

2011-10-22 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0