Timing is everything

Alltså idag har varit så himla rolig!! Älskar verkligen att vara här! Känns som att jag tjatar lite med det men det visar iaf att jag uppskattar att vara här och inte klagar ;) Vi åkte till "mormor" på förmiddagen, åt lite pepparkakor med apelsinsmak, helt ok. Fast vanliga är bättre. Sen blev det olivegarden till lunch, så sjukt gott! Till efterrätt så blev det tiramisu och cappuccino, mumssss!!! Fast tänkte faktiskt på JB medan jag åt för idag skulle hon prova briggis (?) nån skottsk grej, fårmage med inälvor, lever, lök och kryddor. Alltså det lät så jävla äckligt så har inte riktigt kunnat släppa det idag ;) Trodde det bara var sånt som man åt på Fear Factor (vilket iofs var ett jävligt roligt program hehe).

På eftermiddagen så badade jag och Vanessa faktiskt i poolen! Ollie kan inte förstå att vi faktiskt gör det för tydligen ska den vara kall nu för det är ju "bara" 39 grader ute... Men det var säkert typ 28 i poolen för jag kunde ligga i i typ 45 min utan att frysa.



Sen på kvällen blev det kyrkan. Hade så himla kul där idag, skrattade så att mina ögon blev helt tåriga i ungefär 1 timme. Alltså bible study är nog inte som ni tänker. Alla är ju kristna men fortfarande kritiska. Om det är något som låter konstigt eller inte alls make any sence, så säger man ju det och hör om någon har någon förklaring på det och har ingen det så konstaterar vi bara att det är sjukt konstigt ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: paps

gullig unge ser ju som en liten dinosaurie :),va vad det för stackare som gjorde illa sig då ;)

2011-10-18 @ 19:19:22
Postat av: lena

ja jag säger då det - du har det bra o gulliga ungar omkring dig,

vem är jackie som kom på besök - nyfiken igen.

Ditt fika skulle jag kunna ta nu.

men morotskaka är också gott. njut Lovisa av vistelsen där.

2011-10-18 @ 22:13:38
Postat av: johanna

Låter så komiskt att du läser bibel study, det kan du lägga till på ditt CV;) hahah sorry att jag förstörde din fina matdag ;) puss

2011-10-20 @ 00:19:05
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0