Watch While I Revise the World

Ligger i sängen nu och såg precis att en cricket hoppade in i mitt rum och under min säng. Så vet inte om jag kommer kunna somna, usch! Jag gick och kollade om någon annan var vaken, men det var dom inte.. Så jag får hoppas att den inte vill något ont ;) Dom ska ju trots allt bringa tur, så vi får hoppas på det :)

Idag har jag gjort en massa grejer! Varit ute och gått 3 gånger!! Sen har vi varit runt i Palm Desert och gjort en massa grejer. Bla. till affären där vi köpte FÖR goda chocolate chip cookies, fyfyf! Amerikanarna älskar verkligen sånna och jag kom och tänka på gust, du skulle verkligen vara i drömlandet här!

Idag har jag ordnat en liten surprise till m&m! Så jag hoppas dom blir glada :)

Nu ska jag sova iaf, natti!

xxxxxxxxxxxxxxxx


Kommentarer
Postat av: paps

grymt vilken vy :) criket spelar engelsmän ;)

2011-10-12 @ 21:05:50
Postat av: nena

bringar dom tur ? engelmännen, -ja, jag vet inte. sov gott inatt.

mycket godsaker där, vill du åka hem snart?

2011-10-12 @ 22:41:06
Postat av: jojjo

först å främst: nämen fy fan vad äckligt med de där djuret!!!!! Hade fan inte blundat förens jag fått dö påren!



Och sweetie de där med kakorna!:D ( men inte helt ok.. ;)) Och vi har ju sånna på jobbet remember! farligt asså, man äter för många!!



saknar dig som bara jävla fan nu!! ursäkta ordvalet men nu gör saknaden lite ont... dock minskas den när jag vet att du mår bra och har det bra där du är! :) love you my love! <3

2011-10-13 @ 00:15:20
URL: http://jengu.devote.se
Postat av: meg

Men jag fattar ju inte ens vad det är för djur.... men jag tror att det är en gräshoppa :0 Går det att översätta til svenska, om inte så kan du rita en bild kanske!

2011-10-13 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0