I need air

Vad glad jag blir när ni kommenterar! :) och nej jag köpte inte killen hehe, tyvärr! Det finns inga snygga killar här vilket är lite tråkigt! Vi pratade faktiskt om killar vid lunchen. Jag säger att det inte finns en endaste snygg kille här men Paula försöker motbevisa det och säger om det är något ställe där svenska killar kan tävla och få hårt motstånd så är det mot killar från kalifornien, hmm.. Vi åt hemma hos "mormor" och Nancy (som är hennes mans brors fru) som bor hos henne ett tag var med och hon började fråga ut mig hur min drömkille var. Det slutade med att dom visade en massa bilder av hennes son som dom sa att jag borde träffa, och Paula tyckte att han är så snygg så hon blev verkligen glad att komma på en amerikanare som är snygg (men han är halvsvensk dock). Han bor i New York och Nancy tyckte jag kunde ta ett stopp där innan jag åkte hem och att vi kunde börja med skype, hahaha det var lite roligt iaf! Det som också är lite roligt är ju att ingen av dom som jag åt lunch med är gift med en amerikansk kille, "mormor" är gift med en svensk, Nancy en svensk och Paula en tysk så det säger väl en heldel.

Vi var på Kohls idag och shoppade lite :) Köpte ett blus, bikini samt en kjol. Här provar man kläderna när man kommer hem oftast och lämnar tillbaka om det inte passar så jag provade dom precis och gillade allt :D Köpte lite från Lauren Conrad så tänkte på dig Janne! :D Det står på kvittot hur mycket man sparar när man köper där vilket är lite roligt så man kan känna sig glad när man går därifrån och tro att man faktiskt har SPARAT pengar -.- Men 73 dollar "sparade" jag idag, vilket inte är så dåligt hehe.



Det skulle förresten regna idag men det såg ut såhär:

Tänk så kunde dom säga att det ska regna i Sverige och att det slutar med att det ser ut såhär, det skulle inte vara helt fel!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: joja

åhhh lauren conrad! köpte du kläder som hon gjort? :D

2011-10-02 @ 12:27:04
Postat av: dad

Och nu till den viktiga frågan hur mycket kosta det?

2011-10-02 @ 13:59:39
Postat av: jojjo

Kan man ens tröttna på din utsikt Lollo?!:D

2011-10-03 @ 01:19:32
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: paps

hahahahah joja å jojjo

2011-10-04 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0