Eeey come on barbie, jump in!

Antar att det är dags för en uppdatering... ;) Idag så åkte vi in till LA för att lämna Jackie vid LAX. Därefter åkte vi till stranden och hade det skönt :) Då kom jag också på att en av de roligaste sporterna att kolla på måste ju vara surfing. Då kan man ju liksom njuta av sol, strand och havet medans man tillexempel kollar på en kompis eller så, vilket ju är helt perfekt!!! (liksom skillnad mellan att sitta i en ishall och på en strand, jag tror ni fattar.)

Alltså det var sjuuuuukt härligt här!!








Vi var iaf på Huntington Beach. Vi åkte sen till Orange County också :)

Ska lägga upp lite bilder från igår med, men det får vänta ett tag eller kanske gör det innan jag går och lägger mig ;)

xoxoxo


Kommentarer
Postat av: paps

grymma vågor kom du upp på brädan ;)

2011-10-30 @ 22:15:15
Postat av: Mami

Vilka härliga bilder och så är du där med på ett...då först fattar man liksom att du ÄR faktískt där NU! Det är på riktigt och inte bara kort från någonstans. Lite häftigt ;) <3 <3 <3

2011-10-30 @ 22:34:57
Postat av: pappa

som gammal surfer dude blir man sugen du får ta med pappa dit å det snart :)

2011-10-30 @ 22:43:25
Postat av: julia kusin

tittar in här igen..och som vanligt känner jag bara, fy fan va jäkla skönt/fint/underbart du har de. :)

2011-10-31 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0