Just do it

Idag så blev det en tur till Palm Valley. Jag gick med Vanessa, hon somnade direkt så satte mig och läste ett tag :) Köpte ju en bok till flygresan hit men tror jag läste 20 sidor då, så känner att jag måste läsa lite ;) Efter det hämtade vi upp Victoria och sen Ollie så åkte vi och åt lunch. Sushi blev det :D Sen när vi kom hem blev det lite bullar till fika! Eftersom det inte finns något engelskt ord för fika så säger vi det på svenska ;)

Det här är när jag går i Palm Valley (Country cluben) det gula/bruna/beiga är en golfbana egentligen men dom håller på att re-seedar gräset, det är därför det ser ut som det gör ;)


Jag har haft lite ont i huvudet idag så på eftermiddagen tog jag det lugnt. Senare på kvällen så kollade vi på en film baserad på Amanda Knox fallet. Vet inte hur stort det är i Sverige nu men här i USA så har det varit på nyheterna i flera dagar, men nu är den värsta hysterin över ;)

Det har även snöat uppe i Big Bear nu, fast bara alldeles på toppen så jag såg snö idag, såg coolt ut när man ser palmer och snö på samma gång :)

Hahahha okej såg att man knappt såg någonting alls... Det har inte kommit såååå mycket snö än men lite är det allt ;) (Och det snytes mer i verkligheten ;))

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0