Dora the explorer

Såg att mina inlägg har hamnat lite hur som helst, för såklart ska del 2 vara efter del 1. Men aja det förstår ju ni eftersom ni är smarta...

Nu sitter jag här i soffan med Victoria. Klockan är 20 över 8 på kvällen och idag så skulle båda föräldrarna på möte nu på kvällen så jag skulle lägga dom. Vanessa ligger och sover nu, men Victoria vägrar. Och ni som känner mig sen jag var liten, vet att jag inte kan klandra henne. Så vi sitter och kollar på SpongeBob och Dora så lär mig lite spanska på samma gång nu också, och väntar på att mami och dadi ska komma hem :) Hon sitter och gäspar men ger sig inte hehe ;)

Idag fyllde Canaan år så vi åt chokladtårta till frukost, mums.. Haha det var gott men hade nog uppskattat det mer om det var på eftermiddagen. Tror nog det var min onyttigaste dag här i the US. Åt chokladtårta till frukost, KFC till lunch, KFC till middag (rester från lunchen, vilket var friterad kyckling, potatismos och gravy. Och biscuit med honung vilket är super gott) och sen slutligen lite glass.. hehe hur ska det här sluta? Det här låter som att det var något som en som ska vara med i biggest looser..


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0