Give me everything

Idag har jag varit här i exakt två veckor. Eller 1 vecka 6 dagar och 22 timmar, wiiie :D Jag trivs fortfarande jättebra! Har inte vant mig vid allt riktigt än men känner mig mer hemma än för en vecka sen iaf ;)

Idag har det regnat, bixtrat och åskat! Det har regnat två gånger på två veckor nu, ska det aldrig sluta?! Jag tog en sväng på köpcentrumet idag, sa att det räckte med en timme men jag hann bara med en affär... hehe nästa gång så får jag vara där längre tror jag ;)

Lyssnade på en låt idag som påminde om studenten, åh vad kul vi hade!


puss puss!


Kommentarer
Postat av: sanna

då vare alltid daxx! hehe lovar att de va party rock anthem du hörde hehe, hoppas du luyssnar mkt på glad u came bara! hoppas du har de grymt gumman xo

2011-09-14 @ 22:14:49
URL: http://yabadabao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0