I just wanna hear your voice

Jag kan inte riktigt förstå det, men jag klarade det faktiskt! Båda barnen sov när Paula och Ollie kom hem :D Haha och kan inte förstå att jag faktiskt är glad över det heller, att jag är glad över att ha fått två småbarn att somna x)

Idag så upptäckte jag att vi har ett grapefruit träd på gården, med massor av frukt! Super härligt!! Vi har också lime eller lemon träd, vi vet inte riktigt vad det är än ;) Men det har också frukter, som är gröna men blir gula i solen på vissa punkter så det är lite konstigt ;) Jag har iaf inte smakat på någon grapefruit än, för dom jag nådde var endra gröna, eller för övermogna :(

Här är när jag och Victoria plockade några grapefruits!





Olivers bror kommer hit imorgon och tydligen är det här första gången han kommer hit, förrutom när han var med på deras bröllop så det är fixning som gäller av huset och trädgården. Idag åkte vi till Lowe's som är ett varuhus som har trädgårdsgrejer. Så vi köpte grillar, fontän och massa växter. Växterna är utomhus så där gick vi i 40 graders värme i solen.. Imorgon kommer städerskorna hit också för det ska bli storstädning! Åkte till Ingrid idag och åt, hon och Nancy hade lagat middag med en jättegod chokladtårta till efterrätt, mums!

xxxx

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dina bilder är så fina och har så bra kvalité! Allt ser ut att vara jättehärligt :D Jag antar att det är det i verkligheten också ;)

Kraaam <3

2011-09-23 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0