Ice cold

Nu har jag varit ute på en relativt kort powerwalk, det blev helt enkelt för varmt. Kände mig jättetöntig för gick i mina hotpants, linne, toffs, träningsskor, stora solglasögon och såklart barnvagnen får vi inte glömma! Men ville vara ute lite i solen för att bli lite tanned, plus att Vanessa somnar direkt också så det är bra :) Tänkte skriva att alla man möter är jättetrevliga för dom ler och vinkar, men då tror ni väl att man möter dom på trottoaren. Så är det inte, för kom på att alla jag mötte när jag var ute satt faktiskt i bilen..



Jag har också tänkt på att när jag skriver mina inlägg så står det datum i svensktid, men räknar ni 9 timmar bakåt blir det rätt :) Eller det beror ju på vart man är iofs, men ändra så är det 9 timmar, 8 timmar eller 3 timmar hehe så nu vet ni! Och fortsätt kommentera, det är så tråkigt annars!

xoxoxo

Kommentarer
Postat av: joel

släng upp lite bilder på alla i familjen, sen på huset alla rum och på gården. tack och hej. glöm inte att köpa det jag sa!

2011-09-12 @ 23:35:53
Postat av: joel

edit.



fråga din ollie vilket tennisspelare han kände. tacksam för svar

2011-09-12 @ 23:37:45
Postat av: Hannibal Lector

Din bror kommer inte sova så gott i natt ;) med dom kraven

2011-09-12 @ 23:39:25
Postat av: jojjo

Snacka om att du har blivit en riktigt desperate housewife!! ;) Joggade du med barnvagnen framför dig också eller?? ;) hahah ser bara gabby framför mig! :D

2011-09-13 @ 00:36:51
URL: http://wex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0