I'm gonna miss you

Nu har jag precis varit ute på en morgonpromenad. Jag tänkte bada först så jag satt på Vanessa baddräkten och sen hoppade jag i poolen men sen så visade det sig att hon ville göra annat än att simma.. Så jag simmade lite medan hon lekte vid poolkanten, sen gick jag upp och bestämde att vi skulle gå ut och gå eftersom att det fortfarande är tidigt. Det var under 30 till och med :) Så jag gick till båda gatearna, för vi har två upptäckte jag :) Och vi har våran egen tennisbana :D


Till vänster ser ni en del av grinden och till höger en del av tennisbanan :)

Vanessa somnade i vagnen och sover fortfarande så nu ska jag ta mig lite gott!


xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0