La Costa 18/9

Sista dagen här på La Costa. Blev lite solning och bad men fick lov att checka ut 12. Så vi åkte runt 1. Åkte och åt på en sushi restaurang. Hela den här familjen älskar sushi, så jag tror jag har hamnat rätt haha :)

Såg den här skylten på vägen hem, we are everywhere!


Stannade efter vägen för att köpa lite färska frukter och bär. Så mysigt! Men dom som sålde hade barn som var jättesmutsiga så det var lite sorgligt.


Sen bar det iväg hem. Det är roligt att åka bil här för allt är så anorlunda. Satt och lyssnade på musik från hemma och kände mig så himla glad bara!





Sista bilden blev lite konstig men det var bara för att jag tog den igenom bilrutan som är bak så den blev streckad :S Och man ser som vanligt inte hur fint det är, vilket är så synd!

ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0