Oh my godness, it is raining

Idag har det regnat! Haleluja! Victoria sa "Oh my godness, it is raining!". Haha tycker inte att det var så häftigt att det regnade men det tyckte alla andra iaf, så jag får väl vara glad för deras skull ;) Det var rätt kallt idag också, första gången på månader som det var under 90 grader fahrenheit, alltså drygt 30 grader celsius, så vi frös hehe ;) Men det gjorde det möjligt för mig och Victoria att gå till parken. Vi lekte där ensamma för ingen annan var ute. Vi åkte också till the mall och lekte på lekparken som finns inne i det. Det var rätt mycket folk där och jag fick förklarat för mig att det är mycket folk där när det är varmt och när det regnar... så då är ju frågan, när är det lite folk?

Här får ni en till bild från min gata :)


Nu ska jag gå ner och äta dinner! hehe. ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grym blogg :D

2011-09-06 @ 13:00:08
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: orolig pappa

kör du bil in the f**king us

2011-09-06 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0