Remember me

Jag har förresten glömt att berätta att jag blev attackerad av myror!! Det var när vi skulle till sjön, jag gick i gräset och sen när jag ställde mig på strandpromenaden och kollade på mina fötter så var dom fulla med myror!!! Jag skrek och Ollie och Canaan höll på att skratta ihjäl sig och frågade om jag var rädd för myror! Men dom bet mig och det gjorde faktiskt ont och det var typ 100000 st!! Och idag så såg jag att varje bett har blivit typ konstiga så jag visade Paula och Anett. Det har blivit "whiteheads" om ni förstår bättre då på betten, alltså inte stora och det gör inte ont eller kliar men Anette, hon säljer läkemedel (från samma företag som säljer Loccobase: Repair ni vet! haha iaf Birke och mamma ;)), sa att vi skulle picka sönder dom med en nål.... 7 st sånna har jag :S Usch!

Igår när vi var på den stora outleten så hann jag inte med så mycket för jag gick med dom andra för tänkte att jag kan åka dit sen och gå ensam och kolla mer noga. Men hittade lite och dom var så snälla att dom betalade!



xoxo

Kommentarer
Postat av: jojjo

Hahaha det är sånna här stunder jag vill vara hos dig:) du och Ella skulle utforma ett bra team,hon är dödsrädd för

Myror;)<3

2011-09-28 @ 11:37:31
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: £

hade du glömt plånboken hemma........ som vanligt :) bra gjort tjejen !!! du lär dig

2011-09-28 @ 18:06:11
Postat av: Catarina

Lovis, Lovis och den här gången var det myror. Tur det inte var rådjur :) /Kram!!

2011-10-06 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0