San diego, eftermiddag/kväll dag 2

Jag glömde förresten att berätta att när vi kom hit, första dagen och gick längst stranden så var det cirka fem bröllop som ägde rum, bara utanför vårat hotell så det är ett populärt ställe att gifta sig ;) och idag var det också några stycken, när man går längs strand promenaden så springer man på en och annan tjej med brudklänning. Men jag måste säga att om jag ska gifta mig på en strand skulle jag aldrig vilja gifta mig på en strand där typ fem stycken gör det samtidigt bredvid en, skulle ni???? Det måste vara tusentals som gifter sig där varje år, hur kul är det att vara en av dom?

Vi var väldigt nära Mexiko ifrån där vi bodde, det tog typ en och en halvtimme bort med bil tror jag.


Jag tog en promenad med Vanessa, hon somnade direkt i vagnen! (Jag är så duktig på det här) Det var så skönt att kunna vara ute och gå på dagen, och det kunde jag nu :) Men jag brände mig på näsan och vaden medan jag gick haha, första gången sen jag kom till USA som jag har varit ute i solen!

Här ser man hotellet till vänster i bakgrunden. (Johanna hur gör man så att korten blir större alltså både på längden och bredden? x))

Såklart på vägen tillbaka till hotellet så kommer det in ett jetplan (?) hehe något militarflygplan iaf, för dom har någon militärbas här jättenära, som låter verkligen SJUKT högt så Vanessa vaknar.. Vi satt oss på terassen och träffade en kompis till familjen och fikade lite.

Fast jag solade bara och drack mycket vatten!


xxxxx

Kommentarer
Postat av: jojjo

Haha gumman!;) ska förklara ikväll:*

2011-09-13 @ 11:13:35
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: pappiraul

vad ger du lill flickan för att hon ska sova ;)blir riktiga csi färger på korten- snyggt, å du tänk inte på giftemål än iaf

2011-09-13 @ 18:43:46
Postat av: fastra

ser lite torftigt ut på fiket- passa på att äta och dricka mycket när du blir bjuden - du vet väl att gratis är gott.

Giftemål! vore ju kul men inte än kanske - betalar du resan för galmla släktingar

2011-09-13 @ 19:23:08
Postat av: Anonym

Fina bilder gumman:)Kommer över, men lite kyligt säjer du? aja kommer till Desert istället tror jag;D Trodde inte att du var som skapt som au pair,underskattat dig stump,ska aldrig sluta förvånas. Snart har du väl tagit över köket och matlagningen oxå ;)puss

2011-09-13 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0