Cotton Candy

Hemma! Idag blev det en tripp till Big Bear och det var helt otroligt!

Vi åkte upp vid halv 12 skulle jag tro och kom fram vid 2. Sen så gick vi en tur på stan. Det är så himla osvenskt så det är inte sant. Även fast dom säger att det är svenskt, men dom känner inte Sverige ;) Fast det är iaf mer svenskt här än nere i Palm Desert. Nu menar jag mer husen. Husen ser ut som låtsats hus. Dom är så söta och jag trodde bara sånna existerade i filmer och serier, men dom finns verkligen men jag kan inte tro det utan jag tror typ att det är ett skämt!


Vissa hus ser lite ut som dom i fjällen, typ fjälliga, men det är dom enda som liknar Sverige lite. Typ som hotellet i Rome, så såg jag ett hus som såg ut och det var det som liknade mest. Men här är en restaurang:


Det var mysigt iallafall :)

Vi gick och köpte glass i en liten glass/bakelse/godis affär som hade så sjukt mycket olika smaker! Jag valde cotton candy (sockervadd) och strawberry cheesecake :) Den var enorm!


Jag klättrade upp på ett berg medan vi väntade på Roland och Chris som åkte med oss till Big Bear. alltså jag klättrade inte allt själv, men vi var högt upp redan men klättrade lite högre så att jag skulle få utsikt ;)

Det här är Big Bear lake.

xoxo

Kommentarer
Postat av: jojjo

Såklart strawberry cheesecake!;D

2011-09-09 @ 12:36:30
URL: http://wex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0