We're smiling but we're close to tears

Idag så regnade det fortfarande på morgonen, så det var lite svalare ute. Så pass svalt att jag och Vanessa kunde ta en promenad, men vi gick bara innanför grindarna för längre orkar hon inte gå, och inte jag heller för den delen haha, man blir så sjukt varm bara efter att man har gått 100 m. För även om det är svalt så var det 34 grader celsius i skuggan! Så ska man träna ska man göra det typ 5 på morgonen skulle jag säga, för då är det under 30 så det funkar :) Och träna ska jag, bara jag har blivit frisk ;) Området vi bor i består av ungefär 100 hus och heter Regency Estates. Det är jättemysigt. Och idag så kom våran gardener också och det tyckte barnen var jätteroligt att kolla på! Så dom är lätt att underhålla om man säger så!

Det här tar jag nu på kvällen så att jag ska kunna börja träna snarast ;)

Vi åker till San Diego på fredag så då har Ollie redan frågat om jag ska med ut och springa, jag sa såklart JA!

xxxx

Kommentarer
Postat av: karelin

SE UPP !!!! ser ut som typiska ryss femmor spasiba

2011-09-07 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0