Out on the town

Ojojoj, nu var det lääääääääääääängesen!! Sorry!!! I helgen var jag i Rimini och i Riccione, familjen har ett hus emellan dom städerna precis vid stranden :) Verkligen superhärligt!! Fast bara omgivet av hotell men det var härlig strand iaf :) 

Innan vi åkte dit så åkte vi in till Riccione. Jag och farmorn gick på shoppingrunda och ni ska bara veta vad fina affärer det finns här! Alltså vi gick i affärer där det som kostade minst kostade 100 euro!! Helt sjukt, men grejerna var så himla fiiiiiiiiiiiiiiiina :))

Nära stranden bodde dom!!
Deras hus:
Efter Riccione åkte vi till Rimini för dom skulle visa mig staden, en kortis! Sen åkte vi hem, det var tråkigt för det var regn i luften hela dagen. Såg San Marino också, staten som ligger här i Italien. Hoppas jag kan åka dit någon dag, det ligger så nära här :)
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0