Jag finns kvar här

Här kommer lite bilder från veckan som varit!
Detta är "utsikten" från mitt fönster, haha inte riktigt lika glamoröst som i Kalifornien men jag bor iaf mitt i stan och det ser i vanligt fall finare ut än såhär. Det är för att skillnaden här och i Sverige är att baksidorna på husen är inte tillfixade. I Sverige har ju husen alla fyra sidor fina, här är bara framsidan tillfixad. Alltså fint från vägen men det ser inte bra ut bakifrån ;) Kan ta kort på huset jag bor i från bakgården nån dag också, så får ni se.
Blev glad när jag såg detta i Frank's rum, lite Sverige i en ask!
Jag och Frank (gick inte att ändra håll på kortet):
Min skola (tog smygkort för det var pinsamt annars haha):
Gick till stora parken och såg så söta:
Det spöregnade en dag, men jag gick ut och gick iaf. Tycker det kan vara rätt härligt fast håret blir helt förstört.
Kollade på bilder från snökaoset hemma och insåg att det såg ut som sommar här.
Härlig promenad väg:
Hittade wifi när jag var ute och gick och på nåt konstigt sätt började imessage funka igen, verkligen lycka!! Så fick stå i korsningen där jag fick signal, ett tag för vågade inte går därifrån ifall det skulle sluta funka...
Så nu fick ni jättemånga bilder :)
xxxxxx

Kommentarer
Postat av: johanna

vad slarviga de är med husen! söta ni är! :D

2012-04-19 @ 19:11:09
URL: http://johanna.birkehag.blogg.se/
Postat av: hårtuffsen

tråkigt detbdär med håret men skönt att du inte bryr dig ;).skolan ser ut som det är taget från någon skräckfilm

2012-04-19 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0