A war of the roses

Hejhej! Idag har varit en underbar dag här i Italien!! Eftersom Frank varit sjuk hade A sagt att jag kunde vara ledig på eftermiddag idag för att väga upp det hela lite, vilket gjorde att jag var ledig från halv 9 imorse! Så när jag kom tillbaka efter att ha lämnat honom på skolan så vaknade jag lite framför secret circle (en serie), därefter började jag skriva en "uppsats" på en sida, om Sverige på italienska. Google translate blev min bästa vän (och hade psykist stöd på skype haha) så det gick bra. Åt lunch med Fe och han rättade den och hade mycket rätt men några fel. Efter det gick jag ut för att leta efter några hus och parker som Fe hade visat på kartan. Men det slutade med att jag hamnade i en park jag varit förut, den är mysigaste med min bok i solen!
Jättehärligt i solen och tiden flög förbi, men gick tillbaka vid halv 6 skypade med JG och sen gick jag ut och gick, verkligen perfekt väder för träning utomhus!! Asskönt, Fe hade pekat ut en park på kartan som såg jättestor ut, och han berättade att det fanns en damm och djur i parken, så jag förväntade mig Tiergarten ungefär, så tänkte jag skulle spana in den då när jag gick. Jag hittade den och visst var den mysig men jag såg tvärsöver hela parken! Inte precis vad jag hade förväntat mig, det var liksom inte så lummig jag trodde den skulle vara ;) Här är min väderprognos för den kommande veckan:
Wiiiie!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0