Princess

Kolla min nya fina header som Sara har gjort till mig!! Idag har jag inte gjort något alls, har inte mått så bra, haft jätteont i halsen och i huvudet när jag står upp. Men gick iaf till "supermarketen" och köpte glass, tänkte att det skulle hjälpa mot halsen och det gjorde det faktiskt. Råkade dock köpa fel, trodde det var vaniljglass med chokladsås men det smakade typ eggnog! Fast var okej iaf :)
Hoppas jag mår bättre imorgon iaf! Föresten äter vi mycket av detta här:
Super goda apelsiner, äpplen och ibland banan! Apelsinerna smakar som färskpressad apelsinjucie, så gott :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sara

wiiee bra att du gillade den :D <3

2012-03-25 @ 11:23:03
URL: http://jibbsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0