She dosen't mind

Har inte skrivit på några dagar, sorry! Men det har inte hänt så mycket faktiskt, för i söndags gjorde jag ingenting för hade ont i halsen och var livrädd att bli sjuk, för barnet har ju varit sjukt och mamman med. Men blev bra igår iaf, så jag klarade det bättre än dom haha. Och idag var även pappan sjuk! Men jag känner att jag nog haft mitt så att jag inte kan bli smittad igen, jag hoppas iaf det är så!!! Idag åt vi crêpes, det var typ som pannkakor fast sötare, mycket gott. Pappan hade inte gjort det på 10 år, så jag hade tur ;)

Imorgon är det dags för italienska, har det ju två gånger i veckan 3-4 timmar vadera. Har även lärt mig lite lämpliga fraser idag också. Som "jag förstår inte", "jag pratar inte italienska", "ursäkta", "var ligger..?", "pratar du engelska?" haha så nu kan jag det nödvändigaste!
Här är en random bild bara:
Så här såg det iaf ut när vi eldade i köket, om ni kommer ihåg att jag berättade det. Det är ju ett så gammalt hus så därför finns det brasa i köket, det var deras spis en gång i tiden (för er som inte visste det liksom).
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

fiint :D

2012-03-22 @ 17:53:14
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: papi

är det en djävul i elden ;)

2012-03-22 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0