How did we get this far

Alltså jag var sååååå mycket bättre på att ta med kameran när jag var i Kalifornien, här glömmer jag det hela tiden. Tror det är för att det inte är exotiskt på samma sätt. Har iaf blivit mycket friskare nu. Men har fortfarande lite ont i halsen och idag även mycket i huvudet!! Men hoppas det är bättre imorgon. Idag så tog jag och Fe en tur med hans gamla bil, den var tydligen 40 år gammal och han älskar den, så vi tog en sväng ut på landet och han pekade på tusen olika hus som tillhörde hans familj och hans släkt. Efter det åkte vi till en supermarket som var typ som ett hemköp. Hittade philadelphia ost med milka!!! Superkonstigt, men kanske att jag måste prova det innan jag åker hem...
Efter lunch så kom Fe och berättade för mig att hans moster som bor i andra lägenheten på denna våning, alltså inte den lägenheten som finns i våran lägenhet haha utan den andra i huset, hade gått ut så vi kunde smyga in och kolla hur den såg ut (dom vill helst inte att nån går in för att det är så "stökigt". Den var ungefär dubbelt (!!!!!) så stor som vår lägenhet, jag var inne i kanske 10 rum, men rummen här var större än i vår. Det var inte stökigt tyckte jag men dom flesta rummen var toma! Fick se balsalen också! Den var jättefin, fast man såg att den hade några år på nacken om man säger så ;) Den hade drygt 10 meter högt i tak så det var coolt!
Sorry för mycket text ska försöka ta lite nya bilder imorgon ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0