I'm gonna live my life

Den 24:e var sista heldagen pappa, mamma och Joel var här. Då åkte vi till Brisigella (eller hur det stavas) där jag varit förut med en stor nationalpark samt slott, klocktorn och kyrka. Där åt vi också världens äckligaste lasagn till ett löjligt dyrt pris (men det är glömt nu). Sen åkte vi vidare och in i Toscana. På kvällen ville vi har god mat eftersom lunchen var som den var, så frågade Fede om bra restaurant här i Faenza. Så vi valde en av alla dom han rekomenderade, och det var supergott och mysigt!! Låg gömt i en källare kan man säga och var lite likt rådhusgården i källaren där. Här kommer iaf dagen i bilder:
Det blåste galet mycket!
Bilderna från middagen gick inte att vända på -.-
Mamma och pappa följde mig hem efter maten. Detta är på "min gata i stan" #3!
Fyfan vad duktig jag har varit på att uppdatera nu, var glada allesammans!! Om jag orkar blir det ett till sen :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

wiiiee!! Va fint du har det lolloouu kom hem nu :D

2012-05-01 @ 21:38:51
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: don corleone

Nä det är INTE GLÖMT! fin blomster krans i håret ;)

2012-05-02 @ 16:45:03
Postat av: johanna

haha. det ser ut som sound of music! ja come on, uppdatera mera!

2012-05-02 @ 20:21:57
URL: http://johanna.birkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0