Backslide

Den 26:e april åkte jag till Miramare, där familjen jag bor hos har ett sommarhus. Miramare ligger mellan Rimini och Riccione, det hör till Rimini men ligger närmare Riccione. För er oallmänbildade får ni här en karta där Rimini är utprickat så ni vet vart i Italien det är.
Det var UNDERBART där!! Deras hus ligger ju precis vid stranden så det är perfekt, eller det är en cykelväg emellan men iaf ;) Det enda negativa är att jag inte hade internet på typ fem dagar, men det gick förvånansvärt bra faktiskt.

Det andra negativa är att det tydligen är rätt mycket kriminellt där. Tror ryska maffian har varit där en del, (bra att jag säger det här nu när jag är hemma tryckt, eller hur farmor o mormor? ;)), så innan vi åkte sa farmorn här att jag och Frank måste vara försiktiga för kidnappningar förekommer tydligen och våldtäckter och misshandlingar vet inte liksom hur mycket men hon var iaf orolig och sa att vi skulle låsa efter oss hela tiden. Och första kvällen ville jag ta en kvälls promenad på stranden och innan jag gick sa F att jag skulle vara försiktig och inte gå nära om jag såg gäng för nu när det inte är så många turister på stranden på kvällen kan ingen höra om man skriker. Efter han sagt det så tänkte jag att jag struntar i att gå, men jag gick iaf och det var ingen fara :D Så här fint vad det:
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0