Have you ever thought just maybe?

Idag så blev det kyrka på förmiddagen och sen en stor lunch, med tiramisu till efterrätt of course! Sen åkte vi till Indian Wells resort och badade, det var super härligt :) Eftersom min lilla kamera tog slut på batteri efter typ en dag efter att jag kom -.- så har jag inte kunnat använda den något men nu har jag satt i nya batterier så kan ta med den lättare. Gjorde det idag så här kommer lite bilder :) Dom blir dock inte lika bra som med min andra kamera, men det förstår ni antar jag ;)

Till middag så blev det allt som jag och Jackie kunde hitta i kylskåpet, riktigt gott faktiskt!! Fick lära mig en sak idag också: Sverige är det enda land som har smörknivar! Alltså sånna i trä. Vet dock inte om det stämmer, JB hur är det i Skottland med det? ;)




Världens sötaste? - JAAA!

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0