Blixtrar och dunder, magiska under

Ni ska bara veta vilket åskväder vi har!! Det blixtrar som tusan och så vräker det regn och hagel ner! Kommer inte ihåg senaste det regnade och blixtrade så här mycket, det har ju varit vinter och innan det var ju jag i öknen så över ett halvår sen skulle jag tro, men tycker det är rätt mysigt faktiskt. Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nu är det rakt över oss!!! Påskhelgen är här och jag kommer sakna att gå treasure hunting efter påskägget :( att få ett påskägg överhuvudtaget, för mamma och pappa brukar vara jättebra på påskägg!! Nu ska jag kolla ett avsnitt av modern family iaf :)
xoxo

Kommentarer
Postat av: joja

vad har hänt med superbloggerskan??

2012-04-10 @ 22:33:03
Postat av: joss

vi vill ha mer! vi vill ha meeer!

2012-04-11 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0