A sky full of lighters

Det var hur skönt som helst ute på kvällen så jag tog en prommis med Victoria och Vanessa. Victoria cyklade och jag gick med Vanessa i vagnen. Vi gick till båda gatearna och det är verkligen skitfint vid main gaten. Försökte ta kort men jag hade min lilla kamera så det blev inte bra alls :( Man ser inte men det är iaf vattenfall, fontäner och jättefina blommor :)



Vi gick utanför grindarna bara en kortstund, men jag kan inte riktigt förklara känslan av hur det känns. Det är inte så att man känner sig instängd här men på något sätt är det ett tyst litet område skyddat mot allt, och så fort man kommer utanför grindarna så inser man att det faktiskt finns bilar som låter högt och inte är av senaste modellen, att människor faktiskt jobbar och är på väg någonstans. Men det var lite läskigt för det var mörkt också så vi gick hem haha. Victoria var iallafall jätteglad över att få komma ut, ut.

En bild jag tog igår morse när jag och Vanessa var ute och gick :)


xxxxxx

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar uttrycket "skitfint" haha. pusssssss

2011-11-11 @ 15:26:33
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/
Postat av: jojo

Hahah håller med jb!;) och när du skriver det här tänker jag verkligen på lilla sjöjungfrun 2 hahah;)

2011-11-12 @ 12:49:22
URL: http://jengu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0