He hypnotizes people

Idag så blev det en lugn dag. Ingrid kom hit så gjorde vi rent grillen så att Oliver kan grilla. Dom har en jättefin grill som är ute typ inbyggd i själva uteplatsen :) Det har varit kallt idag också, tror det var under 10 grader i natt!!! Här i öknen så skiljer det väldigt mycket på dag och natt, alltså temperaturen. Men nu är det rätt varmt igen, kanske 25 :) Familjen har åkt och handlat men jag valde att vara hemma så att jag kunde jobba på min solbränna och skypa lite. Dock har jag inte varit ute något än hehe, jag börjar nog med det imorgon istället :)

Tänkte göra en lista ikväll också på vad jag måste hinna göra här den tiden som är kvar har tre saker som jag har kommit på hittils:

- manikyr
- köpa nagellack
- sola
 
Men listan kommer fyllas på under kvällen ;)


Ni får en bild på oss sen vi var och badade på Esmeralda :)

 
xxxxx


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh stump vad du får det körigt ser jag. Skriv inte upp någe nmer då blir det stress ist. Ta det lugnt o slappna av nu. PUSS PUSS PUSS

2011-11-05 @ 02:15:23
Postat av: papps

haha vilka bad girls lr bad girls men har ni varit i blekinge å solat ;)

2011-11-05 @ 02:17:21
Postat av: papps

oj boj oj oj vilket tufft schema tat lungt annars kanske du går i väggen ;)



hoppa över manikyren annars blir det nog för mycke ;)

2011-11-05 @ 02:19:55
Postat av: lena

jag tycker att du ska lägga till pedikyr på listan,

du är ju ute o går mycket så fötterna får du inte glömma att vårda.....

verkar stressigt

2011-11-05 @ 11:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0