I am afraid

Jag säger bara omg (jag är ju trots allt i usa så då kan man säga så). Jag kollade in i min garderob nu... Jag har varit lite rädd för att göra det eftersom jag vet att jag redan har övervikt, och just nu syftar jag faktiskt på packningen och inte mig själv.. Skulle hänga in lite plagg som jag inte hade tagit upp än och insåg att jag har slut på galjar nu och det som är läskigt med det är att jag kommer ihåg att jag tänkte på att jag hade så himla många när jag kom hit. Hur ska detta sluta?? Här från ni ett smakbit på några av mina toppar jag har köpt här.



Wish me luck! (Att allt får plats!!).

xoxox


Kommentarer
Postat av: lena

jag har hört att man kan hyra container till packningen, eller KÖP EN STOOOOR resväska till.

passa på att handla när du kan fynda

2011-11-05 @ 11:54:56
Postat av: lena

nu vet jag. gör ett stort paket och adressera till posten i falun - så har du bara handbagaget kvar, fiffigt eller hur !

2011-11-05 @ 12:03:47
Postat av: pap

lyssna på faster då får du plats med kallingar åt mig å .kul å se lite färg i garderoben ;).spännande å veta vad allt har kostat lr

2011-11-09 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0