Isn't it too dreamy?

Här kommer det näst sista inlägget från Southern California! Sorgligt men sant :( Men inga ledsna miner mina kära, ni har tur för ni läser världens bästa blogg så ni får update från Boston och New York, inte illa att ni får resa med mig över USA till the east coast :)

Idag så blev det sista besöket i kyrkan här också. Sen hem och äta lunch och sen åkte jag och toppade håret, för det har blivit allt för slitet i solen. Men ni behöver inte förvänta er någon förändring, nu ser det antagligen ut ungefär som när jag åkte :)

Har redan börjat packa också och jag tror (kors i taket) att jag faktiskt får plats, kommer dock ha på mig en hel del på flyget hehe, jeans, klänning, två linnen, kofta och jacka.. jag kommer ju inte frysa iaf ;) Och jag har redan lagt en hel del i handbagaget så det är fullt haha.  Men så fort jag överlever till Boston med allt så kan Fredrik hjälpa mig hem iaf, om jag inte klarar det själv :) Så jag får vänta med att shoppa något mer tills jag kommer dit helt enkelt haha.



xoxox skriver imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sr.

vart är bilden från läcker vy :)

2011-11-21 @ 18:10:14
Postat av: Sr.

Hej Stump!Trodde att du skulle åka till Boston idag, men det är ju imorgon bitti kl 8.45 såg jag på biljetten. Du tillbringar din sista dag i Palm Desert idag. Njuuuut av värmen, solen och ljuset!

Kanske hörs senare ikväll? PUSS

2011-11-21 @ 18:30:40
Postat av: jojjo

Du verkar lugnare för den här resan än från sverige;);) längtar efter dig! <3

2011-11-22 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0