And we would never ever, ever, be apart

I fredags så var jag på en liten anorlunda halloween fest. Jag hade två olika utklädnads outfiter att välja på, här får ni bild på den ena. Den andra var roligare men tänkte att det kanske skulle bli för kallt för den för det var en klänning. Ni ser inte det men bakgrunden var så himla fin i verkligheten! det är pga min lilla kamera som man inte kan se det ;)



Tidigare på fredagen så var vi på walk-a-thon, med Victoria. Det är sånt vi har i Sverige också, man ska typ gå varv för att ge pengar till fattiga eller något liknande ;) Men här ger dom till skolan så att skolan har råd att ge ut stipendium ;) Det var så amerikanskt där, tror vi sa en pledge för 4 olika saker och god bless america minst lika många gånger innan allt kunde börja ;) Eftersom Victoria bara går i pre-school så gick vi små varv i en timme!



Hahhahahah kom precis på att jag har gjort min första outfit bild, detta är inte ok ;)

xxxxx

Kommentarer
Postat av: lena

du platsar som countrygirl också, njut av livet där

verkar super även för en gammal faster.

Godis eller bus? fick ni nå´t sån´t o snart är du hemma igen. puss o kram

2011-10-31 @ 18:08:33
Postat av: pappa

ååå denna ständigt blååa himmel är det där den är ,men ser man en joggare i bakgrunden ;).du passar som cowgirl :)skulle vilja se den andra me d

outfitbild ?

2011-11-01 @ 19:36:52
Postat av: Mamma

Åhhh my little cowgirl!!! :) Från Hollywoodbrud till cowgirl...kul. Ja du har ju ganska lång tid 1/3 kvar eller hur? Puss puss <3

2011-11-01 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0