Day turns to night, night turns to whatever we want

Först och främst vill jag bara säga att cricket är en, hmm syrsa? tror det iallafall men är inte helt säker, dom hoppar men tror inte det är en gräshoppa ;)

Nu har jag precis fått i mig dagens dos av tiramisu och cappuccino, yummie! Har skypat en massa idag på förmiddagen. Var ensam hemma så jag njöt som bara den vid poolen. Sjukt skönt ute solade i minst en halvtimme idag (rekord!) dock ser jag inget resultat.. men jag jobbar på det ;) Idag är det varmt igen, 105 alltså drygt 40?

Ska vara barnvakt ikväll, därför har jag varit helt ledig nu på dagen, vilket är skönt :) Så snart kommer "mormor" och Nancy som ska vara barnvakt med mig hehe. 


palm desert :) 

Måste bara säga att jag är in love with this song! mmmm så bra! 
http://www.youtube.com/watch?v=Qm-jOIqufJQ  (jajag vet att det inte är den nyaste men jag älskar den fortfarande) 
             
love!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: faster

Vilken härlig fm för dig o sén barnvakt tillsammans med 2 garvade tanter - du lever riktigt lyxliv, bra låt - passar till dig - jag vet ju inte hur gammal den är. pusso kram

2011-10-14 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0