Förtrollningarnas kväll

Idag så var det en sjukt skön och rolig dag! Oliver berättade en hemlighet för mig- han och Paula ska till LAX ikväll för att hämta upp Alexander från Tyskland som ska stanna här tills imorgon, han är en gammal kompis till Oliver. MEN detta är vad Ollie har sagt till alla, i själva verket är det en väldigt bra familjevän som heter Jackie som ska komma och stanna i två veckor, snacka om surprise!!! Och jag är den enda som vet om det och det är så jobbigt, vill iaf kunna säga det till en person haha. Så det ska bli jättekul!

Idag så var jag ensam med Vanessa hela förmiddagen! 10 till 12, men hon sov en och en halv timme så jag låg ute vid poolen och halvsov, det var lite disigt så det var skönt väder. Dock var poolen för kall för att bada i idag :O Vilket var dagens största (i-lands)problem. Sen tog Paula med Vanessa och hämtade Becka och Victoria från skolan och köpte mat, så när dom kom hem vid halv 2 åt vi lunch. Då hade jag hunnit sova lite också haha. Sen efter det så var jag och Becka (Canaans tjej) ensamma med Vanessa till 4 då vi skulle till Canaan och Victorias skola på spirit night! Det innebar uppträdanden, karneval, parad och football. Såg dock inte hela football matchen för det blev för sent för tjejerna men allt var så amerikanskt och uppträdanderna var så bra!! Alla var med och hejade så det var jättekul :)


Alla freshmen, sophtmore, junior och senior skulle uppträda och sen skulle typ publiken ropa högst på dom som dom tyckte var bäst. Alla var faktiskt skitbra, dom shufflade lite och party:ade rockade lite osv. ;)





På kvällen nu har jag varit ensam med barnen alltså. Eller Ingrid, Nancy, Canaan och Becka har varit med också men endock jag har största ansvaret hehe ;) men allt har gått jättebra och ska nog sova nu, har babywatchern. Fast är rädd för sånna sen jag såg paranormal activity så vi får se ur det går med det ;) 

xxxxx                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Sara

Var det bara 30 grader i poolen? :)

2011-10-15 @ 09:33:51
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta för viktoria o säg att det är en hemlighet få se hur många som inte vet det snart hihi.

NU när det kommer gäster igen får du byta rum då?

lunchen: vad åt ni??? hungrig faster undrar igen.

2011-10-15 @ 18:14:09
Postat av: Mami

Hej gumman! Vad skönt att höra att du får ha lite lazy days oxå over there så att de inte sliter ut dig hahaha <3 Jag tror att jag tar över efter dig nästa 3-månaderspass. Tror du att de vill ha en mogen kvinna där sen? ;) PUSS <3 <3 <3

2011-10-15 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0