Gone in September

Antar att jag måste börja skriva nu så att du blir glad Johanna! haha. Tänkte faktiskt börja igår men sen dog min dator för att adaptern inte fungerade... Men nu har jag fått låna en sladd, så nu fungerar det :)

Jag klarade faktiskt av resan. Det var inte alls svårt att hitta! När jag äntligen kom fram till LAX så kom Paula och hennes svenska mamma och hämtade mig. Resan därifrån tog drygt 2 timmar, sen var vi framme i Palm Desert. Alla här är verkligen jättegulliga, gillar allihopa!

När jag satt mig på planet mellan Chicago, där jag mellanlandade, och LAX så kunde jag läsa om detta i tidningen som låg framför mig, vilket var lite ironiskt!Amerikans tidining i flygstolen
Hur man får tre perfekta dagar i Stockholm. Vårt land kallade dom bla. "The land om the midnight sun" och "The Venice of the north", jag tänte att det här landet låter så vackert, det måste jag besöka någon gång! hehe nejdå det vet jag att det är, så jag kände mig lite extra patriotisk!

O'hare
Det här är på O'hare (alltså  Chicagos flygplats). Världens fjärde största flygplats!!

Under flygresan var detta min bästa vän:
nackkudde

På vägen till Los Angeles så åkte vi över jättemycket öken, det var faktiskt sjukthäftigt att se! Fick dock inte en sån bra bild.

öken

Juste! Måste berätta om resan mellan stockholm och chicago som var lite komisk haha! Han som satt bredvid mig smugglade med sig en hund!! En lite svart sak som han hade gömd i sin väska. Till en början så fattade jag inget men sen började väskan låta så han tog upp hunden och varje gång en flygvärdinna gick förbi så gömde han den under jackan. Han hade förresten den gömd under jackan hela tiden men han såg lite orolig ut när någon gick förbi x) Och på den här customs lappen man måste fylla i när man ska till usa, där man ska kryssa i om man har med sig ett djur, kryssade han inte i. Fattar fortfarande inte hur han lyckades men tror faktikst att han gjorde det :O

xoxo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha åh nu är jag verkligen glad L!! (trots att jag ska åka till jobbet om en timme) ligger och skrattar i sängen, när du skrev att du fick se mycket öken tänkte jag bara "Maria montazami!!!" (när man kommer till öknen, där hittar man sand och det är då man börjar promenera) hahah! Love u<3

2011-09-02 @ 09:05:43
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: Horatsio

O`hare så inte så skräckinjagande ut ;)han fixa alltså in en hund fränt och du som knappt kom in själv å inte kunde du smuggla in grisen heller :).Bra grej det här Johanna!!!

2011-09-03 @ 11:13:38
Postat av: Lovisa

haha bra att du blev glad för det är mest för din skull! ;)



2011-09-07 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0