Someone like you

Har haft fullt upp idag så det är därför jag inte har uppdaterat, sorry!

Idag så började jag dagen med att bada med Vanessa. Efter det så tog jag en promenad med henne så att hon somnade i vagnen. Efter det så åkte vi till Kohl's som är en jättestor affär där dom har en massa kläder, smink, heminredning och skor. Så jag köpte ett nattlinne och två linnen :) Det är jättebilligt också så det är nice :)

Efter det hämtade vi upp Victoria och sen åkte vi hem och åt lunch. Sen blev det bad igen :)

Senare skulle vi få barnen att somna men Victoria kämpar för att inte somna så med henne är det lite krångligt.. men om man åker bil så brukar hon jämt somna så jag, Ollie, Vanessa och Victoria satt oss i bilen för att dom skulle somna och så att Ollie kunde göra lite ärenden på vägen. Vi stannade också på Inn n Out och köpte en shake. Tror det var den godaste jag någonsin druckit!


Det här är en bild sen förra veckan när jag och Vanessa var i parken. Här är på väg hem då började hon jaga fåglar haha.

xoxo

Kommentarer
Postat av: "experten"



Ja det är bra ! låt barnen röra på sig mycket , då somnar de snällt, hihi

2011-09-20 @ 18:45:52
Postat av: "experten"

ja det är bra ! låt barnen springa och röra på sig mycket - då somnar de snabbt se´n --- blir mycket fritid för dig, hi hi.

2011-09-20 @ 18:52:08
Postat av: Anonym

Jag kommer inte att skriva det igen .... så du vet, ifall det dyker upp igen

2011-09-20 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0